poniedziałek, 26 września 2011

Akademia Sztuki Piękności w Krakowie-bo marzenia się spełniają cz.2



Pierwsze osiągnięcia :) w Akademii Sztuki Piękności mam na swoim koncie zaliczone.Egzamin z wynikiem bdb wypełnia mnie dumą.Nie będę skromna i nawet w tej chwili nie chcę.Spełniłam swoje marzenie i zrobiłam to z całym poświęceniem od każdej strony.Dojeżdżając każdego dnia do Krakowa i wracając mam za sobą pokonanych ponad 900 km.Nie miałam możliwosci aby tam pozostać.Wracałam do dziecka które popołudniami czekało u zaufanej koleżanki do samego wieczora na mnie.Taaak mąż w tym czasie też na miesięcznym wyjeździe-daliśmy radę.Nie ma rzeczy nie możliwych jak się czegoś bardzo chce.O rozpoczęciu nauki w tej prestiżowej szkole pisałam tutaj post wcześniej.Jestem bardzo zadowolona  z tej szkoły i napewno to nie koniec nauki.
Mam w planach warsztaty Hybrydowe-żel na naturalną płytkę paznokcia. Idealnie się sprawdza w stopach i dłoniach na lato::)) i ekskluzywne warsztaty Fiberglass.
Wszystko w swoim czasie.
Póki co będe nabierać praktyki w zdobytych już umiejętnościach.
Kończy się mój prawie miesięczny urlop.Jutro wracam do pracy którą wykonuję na co dzień .
Nie ma lekko trza pracować.Ale dzięki Bogu że jest praca.
Pozdrawiam;)


                                            
                                               Moje pierwsze kroki w zdobnictwie.Proszę o wyrozumiałość.
                                                                 Zabrałam moje prace do domu.
 
                                                      Wręczenie certyfikatów i świadectw to uroczysty moment po egzaminach.


                                                     I jeszcze fotki z warsztatów ...                                          



                                               Międzynarodowy instruktor Kinga i odebranie Certyfikatu...


                                                                    Szczęśliwa Cincia::)))
 
                                             Natura obdarzyła mnie swoimi pięknymi paznokciami,ale pokusiłam się na sam żel na swoja płytkę paznokcia...;;))))


                                                    Buziole dla tych co Tu jeszcze zaglądają i serdecznie Wam dziękuje za gratulacje pod poprzednim postem.Pozdrawiam

14 komentarzy :

  1. NAJPIERW NA CIEBIE NAKRZYCZĘ!!!CEŃ SWOJE NATURALNE PAZURKI...ZWŁASZCZA JAK SA PIEKNE:)))CHOC CAŁE SZCZĘŚCIE ,ŻE NIE SĄ TAK SZPICZASTE JAK NA PLAKACIE..BRRRR...BARDZO SIE CIESZĘ ,ŻE DAŁAŚ RADĘ:))I TO Z TAKIM WYNIKIEM-GRATULUJĘ:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie Pati, gratuluję:) Teraz nie ma mocnych, jak będę następnym razem w naszych rodzinnych stronach to muszę się do Ciebie zgłosić na paznokcie:) Tylko zaraz.... gdzie ja się mam zglosić?
    Buziolki Ci ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wielkie gratulacje przyjmij ode mnie. Bardzo sie ciesze ze zaliczyłaś tak wspaniały kursik,kosztowało to troszkę wyrzeczeń ,ale podołałaś. Jesteś dowodem na to ze marzenia sie spełniają i nie ma rzeczy niemożliwych. Teraz może kolejny kursik przedłużania i zagęszczania rzęs :-)))
    Jeszcze raz gratuluję!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło -jestem 100 obserwatorem Twojego bloga -może jakiś prezencik z tej okazji ???? hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  5. PATI-serdecznie Ci gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje ukonczenia kursu i duzo klientek zycze jesli planujesz pracowac w tym zawodzie. A tak swoja droga, to takie paznokcie ala pazurki: z czubem nie podobaja mi sie, ale wiem, ze jest duzo amatorek tego ksztaltu. Mnie troche przerazaja brr..hhihi. A Twoje wlasne z frenchem najladniejsze!
    pozdrowki
    B.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziekuje:)

    Qrko,Basiu :) te pazury szpony o ktorych piszecie to Russian Style w Rosji najbardziej popularne i uwielbiane przez Rosjanki.W Polsce jest takze na taki styl popyt w wiekszych miastach przez exkluzywne Kobiety.;) Takie też potrafię zrobić jesli klientka poprosi.Najgorsze powiedzieć nie umię:) więc trza znac wszystko.

    De Zeal-jasne jak bedziesz sie wybierała w nasze oklice to zapraszam.Znasz maila zawsze mozna sie spotkac.

    Lucy milo mi CIE gOSCIC.Piszesz upominek dla 100etnego goscia.Pomysle:) by wypadalo:)

    Pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech ostrzysz pazurki, ostrzysz.... Gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje i cieszę się, że spełniłaś swoje marzenia bo one uskrzydlają i dają siłę do urzeczywistniania następnych!
    buziaki ślę,

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło poczytać o spełnionych marzeniach!Serdecznie gratuluję!:)Tak trzymać, działać i nie dać się:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację kochana, pazurki śliczne, masz talent jak nic!!!buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie, że spełniłaś swoje marzenie. Pewnie jedno z wielu:-) Jesteś wielka, bo dałaś radę mimo tylu wyrzeczeń i pokonanych kilometrów. Mam nadzieję, że przeczytasz mojego maila. Cudnie tu u Ciebie Patrycjo. Będę gościem u Ciebie z wielką, nie nie nie, z ogromną przyjemnością:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. najważniejsze robić to co się lubi i daje satysfakcję :)..

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję,też kiedys miałam "paznokciowe" marzonka:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE..ZA ODWIEDZINY