poniedziałek, 29 października 2012

Zimowy szron w domu:)




Stała i czekała.Ile?Dwa lata.Może dłużej.Na co? wiadomo:)W sierpniu się zawzięłam.Podkasałam rękawy i po kolei zaczęłam rozkręcać na części pierwsze.Myślałam już na starcie  że to nie realne.
Prognozy pogody i opady śniegu dały mi kopa w zad.Myśli że skończę to na śniegu mnie przerosły.Ubrania w sypialni na podłodze 3 miesiąc doprowadzały do obłędu nie tylko mnie:)
Zimowy szron oszronił szafę w moim domu.Nie tylko szafę..:) W międzyczasie powstała potrzebna półeczka w kuchni na wzór półeczek pożądanych u wielu z nas.Choć ma tylko  mi służyć do wiosny.
Jest ambitny plan,a marzenia coraz bliżej.Nawet sam małż mówi o nich w realu.
Pierwsza po drodze będzie misja "Srebrzysty granit" 
Na wiosnę po niej w planach misja "Tajemniczy Almandyn"








24 pażdziernik 2012 przed domem...




Użyte materiały to szlifierka,papiery ścierne  różne grubości,transparentna farba do drewna Bloom
kolor zimowy szron.



                                                                Misja "srebrzysty granit"
                                                                           o tym w osobnym poście.
                                                                         



                                                                 I w planie wiosennym "Tajemniczy Almandyn"


I takie tam moje zachcianki...
Tu ukłony dla męża:) Półeczka powstała natychmiast.








Szlifowałam zawzięcie ile miałam sił.Poświęcając  wolne chwile których u mnie ostatnimi czasy bardzo mało.Brudna jak ta  świnia wieczorami padałam na pysk.Po to by rano wstać na 12 h do pracy.Czy było warto? Było.Cholernie cieszą takie prace:)
Pozdrawiam:)

17 komentarzy :

  1. Pięknie, Pięknie też chcę taką szafę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Dziękuję.Szafa to nabytek od siostry przyrodniej.Przywieziona od niej ze strychu.Służyła jej córci.Ma z 15 lat?
      W nowym domu zabrakło dla niej miejsca.A mnie cieszą graty do chaty.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. śliczna , naprawdę piękna , gratuluję wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wytrwałośc:) Bardziej chyba zawziętość...
      W garażu oczekuje szafeczka nocna..drugi rok:) i boje sie ze w tym roku..bedzie kiepsko..aby ja zrobić:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. kochana zapraszam na mikołajkowe candy:)

      Usuń
  3. Widocznie szafa musiala nabrac mocy urzedowej, ale jak juz sie wzielas za nia to poszlo migiem jak widze! Bardzo ladna, naprawde.
    I poleczka w Twojej pastelowej kuchni rowniez.
    Ciekawa jestem zmian
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak mocy to ona nabrała i to jakiej:)
      A tak na serio? odnowienie to tez naklad finansowy.Farba nie jest tania.Ciągle jakoś nie po drodze wydać te 100 zł na farbe i reszte materiałow.Kupiłam tez taki plyn co sciaga powloke lakieru.Tez nie malo kosztowal a guzik wart.Szybciej szlo papierami i szlifierka.
      Jestem zadowolona z efektu i nawet małż pochwalił.;;)) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Pati-szafa świetna!!!A pracy ile Cię kosztowala....ale warto,jest super!!!
    A "Tajemniczy Almandyn" znaczy,że nowa kuchnia będzie?
    Pati a pojemniczki białe to gdzie kupiłas?
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ago:) Witaj
      Ja te wszystkie pojemniczki i chlebak kupiłam na alegro.One tanie byly 37 zł za 3 szt.To jest taka firma co z Angli zwożą powystawowe.Te pojemniczki maja male ubytki.Bp jest uszczerbiony na dole minimalnie czego absolutnie nie widać.Dlatego taniej mozna wylicytowac.

      http://allegro.pl/eve-pojemniki-kuchenne-ceramika-3szt-kremowe-787c-i2674665242.html

      Link do zakonczonej aukcji.Kliknij sobie przedmioty sprzedajacego.Oni stale cos maja fajnego.Czarne biale i inne kolory.

      kmsproducts taki maja nick.Bardzo kontaktowi mozna zadzwonic i zapytac jak wielkie sa uszkodzenia.Ja tak zrobilam z chlebakiem za 60zł ceramicznym.Przesylaja towar dobrze zabezpieczony.

      Szukaj u nich i spr warto...Pozdrawiam

      PS.Taak nowa kuchnia w planach.jUZ NAJWYZSZA PORA PO 4 LATACH MIESZKANIA W NOWYM DOMU.Nie moge na ten swoj pesudo aneks patrzec...i ratyje sie czym mogę aby poprawic nastroj i wyglad poki co:)

      Usuń
  5. Kawał roboty odwaliłaś. Gratulacje. Szafa po metamorfozie zyskała drugą młodość.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj...:) Z twoich ust uznanie cieszy:) Milo mi to czytać.Ciesze się ze do mnie zaglądasz:)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie wyszło, gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna szafa i rewelacyjne pojemniki :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szafa wygląda przepięknie!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem Cię doskonale, ja miałam się w sierpniu z łóżkiem, ale jaka radość kiedy już jest tak jak chciałaś!
    Cudne pojemniczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Cię za trud jaki musiałaś włożyć w renowację tej szafy,moje uznanie dla Ciebie,wygląda elegancko.Wiem coś o tym ponieważ niedawno skończyłem renowację ponad stu letniej szafy w stylu”biedermeier”.Powoli dryfowała ku zagładzie, ale teraz ten olbrzym(180x215x70)wzbudza podziw.Duży problem miałem z robaczkami których nie mogłem wytępić,ale w końcu się udało.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE..ZA ODWIEDZINY