piątek, 11 stycznia 2013

Imagine and Create:) Ze starego coś nowego:)


Prosty zwykły szary.Taki jak chciałam.Nie pomarańczowy i nie z 12 letnia sofą co to pies miał  ostatnimi czasy  pozwolenie  na tej starej sofie polegiwać:)
Nie ma dodatków bo cały czas w trakcie urządzania po mojemu,po naszemu. Jest kolor który chciałam. Jest sofa którą od początku do końca sam wybrał i zakupił Sander,i nie z Ikea!
Dodam że niesamowicie miękka i wygodna:) Strzał w 10.
Jest stara szafa której nie będę malować bo będzie tu inna stara szafa biała którą odrestaurowałam na jesień.Ta obecna pójdzie na strych po zrobieniu dużej garderoby.W sumie  ze starego pokoju jest nowy.Zdecydowaliśmy o naprawie naszej starej plazmy która pewnego dnia nagle strzeliła i czarne smugi pokazała:)Pasuje tu w sam raz i nie ma kłótni między panami w domu o pilota:)
Na ścianę powiesimy ramki z naszymi wspólnymi zdjęciami.
Półka pod telewizor bo dekodery nie mogą leżeć na podłodze:)
Dojdzie z czasem jeszcze trochę dodatków które  postawią kropkę nad i.
Dla nas jest już idealnie:)

Podziękowania składałam mężowi bo cały projekt to jego hand made:)











Sofa Ottis -meble Agata
Lampa seria Lyrik -Ikea
kolor emulsja lateksowa do wnętrz MAGNAT -srebrzysty granit S47
Dywan wełniany Cube hand made Leroy Merlin-mega wyprz.upolowany z 470zł na 139zł


Pozdrawiam:)

16 komentarzy :

  1. Bardzo ładne wnętrze,i dywanik, który upolowałaś tez super. Miałaś farta:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie sie zrobiło w tym pokoju.Jak go nie znosilam tak mimo braku dodatkow teraz uwielbiamy w nim siedzieć:)lezeć i taki w sam raz na narady rodzinne::))))
      Dywan qrna chata szok cena prawie go wystawili i to 100%% wełna.Za mna juz stali ludziska i czekali az go dowiesimy z powrotem::))Jest mega gruby i sueperasny i wpasował sie jak ulal.:) dzieki

      Usuń
  2. No i pięknie jest:))) Świetna kolorystyka, a jak jeszcze szafę wstawisz, będzie bosko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawie wstawię...kwestia czasu::))Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo piękne zdjęcia. Pozdrawiamy.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foty z biegu...Mam swiadomosc ze sa ladniejsze blogi z ladniejszymi sesjami...ale do tego juz nie wystarcza zwykle obiektywy jak mój..ale dziekuje.Pozdrawiam

      Usuń
  4. Brązy to zdecydowanie moje kolory:) Pięknie wyszedł ten kolor na ścianie, i lampa.... o której marzę:)
    pozdrowionka śle

    OdpowiedzUsuń
  5. Och takie zmiany cieszą niezmiernie! :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kanapa!!!I dywan naprawdę pasuje idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma walki o pilota to znaczy -ideał :)
    A tak serio zazdroszczę Ci tego pokoju jak cholera !!! Fajnie tak odciąć telewizor od reszty domu.
    buziaki
    M.
    p.s. a klosz bardzo piękny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Ja również będe tutaj zaglądac, może się czymś zainspiruję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja mam pytanie?kiedy kupowałas ten naroznik bo twój ma zakończenie kwadratowe i takich chyba juz niema/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE..ZA ODWIEDZINY