poniedziałek, 27 stycznia 2014

Nowa Osada:)

Białe szaleństwo w Beskidach można uznać za otwarte;)Zaczynajàc od Ustronia jadàc do Wisły na stokach armatki pracują pełnà parą.W tym momencie najlepiej przygotowanym stokiem jest Nowa Osasda w Wiśle.Stok czynny od 8-21 z powodzeniem po teście wekendowym oceniam na 5;)
W sobotę padał śnieg bylo -13st.Armatki śnieżne naśnieżały stok.W niedzielę pogoda i warunki ; ) wymarzone i wyczekane od grudnia.Temp.-8 ale słońce zdążyło opalić; )

Nowa Osada Wisła 
25/26 styczeń










Nikt tu nie zostawia komentarzy(prawie nikt) bo nie umiesz przyjac krytyki... Po co wiec pokazujesz zdjecia??? Dla pochwal i uklonow?
----------------------__
Zastanawiam się po co się pisze bloga?
Uważam że każda z nas tutaj pisze na dowolny temat, dzieląc się cząstka swojego życia, dzieląc się swoimi pasjami, zainteresowaniami czy pomysłami. Nie tylko piszemy o poradach wnętrzarskich? Blog to głownie miejsce gdzie wkleja się zdiecia bo odwiedzający czytelnicy to nie tylko rodacy ale też zagraniczni goście. JA SAMA od 8 lat zaglądam na zagraniczne blogi nie zawsze czytam tekst. Głównie oglądam zdiecia. 
Może się mylę w ocenie czym jest pisanie bloga?
Nigdy nie pisałam dla pochwał i ukłonów.Może pora zacząć? ;)

Dla mnie sukcesem w życiu jest iż mamy dom..
Dla mnie sukcesem jest iż jestem na takim etapie w życiu w jakim jestem mając w na poczàtku drogi wielkie zero dno i jedn nogą będąc tam po drugiej stronie.
Dla mnie sukcesem jest małzenstwo i owoc nasz syn;) choć rodzicow moich na slubie nie bylo i w najwazniejszych momentach  mojego zycia.
Dla mnie sukcesem jest iż mimo życiowego bagna skończyłam szkołę i zdalam maturę nie mając sie gdzie uczyć i rysowac pracy dyplomowej .Byl to projekt domu jednorodzinnego.
Wielkim szczęściem jest dla mnie nasze zdrowie.
Wielkim szczesciem jest dla mnie nasz każdy dzień w tym domu.
Były upadki i wzloty  to już za nami i widocznie tak miało być abyśmy zrozumieli. ...
Cząstką domu i nie tylko jak większość blogujacych od 5 lat dzielę się na blogu; )


Mam tak ustawione komentarze anonimowe ze z automatu trafiają do spamu.Celowo moderuje komentarze i mysle że tak robi  prawie każda z nas nie wszystkie publikując. 
W końcu tyle lat się tutaj znamy i jest to miejsce pozytywnych emocji które pozwala milo spędzić czas wymieniając się poradami i inspiracjami.

Odwiedzających pozdrawiam;)
Nigdy nie mów nigdy;) W wieku 34 lat można się nauczyć wszystkiego.Nigdy nie miałam nart na nogach nie mówiąc o snowboardzie; ))))
Drugi sezon to już czyste biale szaleństwo i zabawa;))) Nic nie przyszło mi w życiu łatwo, nauka na snowboardzie nauczyła kolejnej pokory;) a dzis daje wiele radości. 


;)

2 komentarze :

  1. Kochana i tak trzymaj!!!

    Jaka szkoda ze jak bylam w Polsce nie bylo sniegu, z checia wybralabym sie do Szczyrku poszusowac.
    Podziwiam Cie nauka na snowbordzie z pewnoscia potrzebuje duzo czasu i cierpliwosci.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest Twój blog, właśnie czegoś takiego szukałem. Mam nadzieję, że nie będziesz robić problemów z tego powodu, że dodam Cię do mojej listy blogów, na których się wzoruję. Czekam na następne, ciekawe wpisy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE..ZA ODWIEDZINY